fbpx

ייצוג יחידים ומשפחות עתירי הון HNWI

למחלקה המסחרית במשרדנו ניסיון רב בייצוג וניהול ענייניהם העסקיים של יחידים ומשפחות עתירי הון (HNWI).

ניהול ותכנון הון אישי ומשפחתי הוא תחום סבוך ומורכב. הוא מחייב מומחיות משפטית רחבה בתחומים מגוונים, לצד יכולת להתנהל בעדינות וברגישות מקסימלית, נוכח המורכבות הקשורה בעירוב משפחה עסקים ונכסים.

משרדנו עתיר ניסיון בליווי כולל ומקיף ליחידים ומשפחות עתירות נכסים בכל הסוגיות המשפטיות, המשפחתיות והעסקיות שלהם, בהתאם לצרכים ולרצון המשפחה.

ניסיוננו מלמד שכסף הוא לא כל הסיפור, בטח לא כשמדובר במשפחה. על מנת להתאים לכל משפחה את הפתרון העסקי והמשפטי היעיל והחכם ביותר עבורה, יש צורך לבחון היבטים רבים, במחשבה על כל הצדדים. לצד המסירות שמאפיינת את האופן בו אנחנו נלחמים עבור לקוחותינו, כשזה מגיע להון אישי ומשפחתי לא מספיק להיות צודקים, צריך להיות חכמים ואמפתיים.

אנו מבינים שכבעלים של נכסים ועסקים מרובים, עם פורטפוליו השקעות מגוון ופעילות בין-לאומית, לקוחות כאלה דורשים ייעוץ משפטי חד ומדויק במגוון רחב של תחומים משפטיים אותו משרדינו מספק. בסיוע מחלקת המיסים של משרדינו אנו מסייעים ללקוחותינו לתכנן את סוגיות המס שלהם באופן היעיל ביותר, מתוך שאיפה למנוע או לצמצם חבויות מס.

המחלקה המסחרית במשרדינו מסייעת ללקוחותינו עתירי ההון לנהל את כל ענייניהם המשפטיים ואנו מספקים להם באופן יעיל ודיסקרטי וזמינות אישית בלתי מתפשרת של ראשי המחלקות, שירותי קונסיירז' משפטי בישראל ובעולם באמצעותנו ובאמצעות רשת של עמיתים מומחים בישראל ומעבר לים.

לכל צורך של הלקוח אנו דואגים לכך שהלקוח יקבל את הייעוץ הטוב ביותר וברמת שירות שאין שנייה לה.

בין שירותינו:

  • בחינה וביצוע של השקעות בישראל ובעולם.
  • תכנון ההון המשפחתי ושימורו, תכנון וניהול ירושות ועיזבונות.
  • ניהול, טיפול והגנה על האינטרסים של לקוחותינו כבעלי הון, נכסים והשקעות משפחתיות.
  • תכנון וביצוע של העברה בין-דורית של הון, נכסים ועסקים בתוך המשפחה ועריכת אמנה משפחתית והסכמים בין בני משפחה (לרבות הסכמי בעלי מניות בחברות שבשליטתם).
  • ליווי ופיקוח על עריכת הסכמי ממון באשר לזכויות בחברות, נכסים עסקיים.
  • הקמת נאמנויות פרטיות ונאמנויות למטרות צדקה: ייעוץ לנאמנים, פיקוח על נאמנים, ניהול שוטף של נאמנויות ישראליות וזרות ועוד.
  • ייצוג בהליכי ליטיגציה לרבות אלה הכרוכים בסכסוכים משפחתיים או בסכסוכי ירושה.
  • העברת נכסים ללא תמורה בתוך התא המשפחתי.
שיתוף עמוד:
דילוג לתוכן