fbpx

דיני חברות, חוזים ועסקאות מסחריות

חברות עסקים, חוזים ועסקאות מסחריות

יצוג חברות ועסקים נמצא בליבת הפעילות של משרדנו. מחלקת החברות והחוזים המסחריים במשרדנו מלווה את לקוחותינו הישראליים והבינלאומיים בכל שלב בהתפתחות העסקית שלהם ובכל עסקה אותה הם מבקשים לבצע.

מפתיחת החברה ברשם החברות ועד לרגע שבו הם פותחים את השמפניה, בחתימה על עסקה גדולה, ביום ה'אקזיט' או ההנפקה בבורסה – אנחנו יודעים מה חשוב ללקוחות עסקיים ומביאים איתנו ייעוץ משפטי מדויק וחד, חשיבה חדשנית ויצירתית וביצוע מעולה, מהיר ויעיל.

ברור לנו שכמנהלי עסקים זמנכם יקר ואתם באים אלינו בשביל לקבל את הערך המוסף. אנו מצדנו  מכירים היטב את הדרישות בעבודה עם חברות ועסקים ויודעים שמקצוענות, זמינות ומהירות התגובה הם שם המשחק.

אנו פה בשביל להעניק לכם חליפה מלאה וכוללת של כל צרכי הייעוץ וליווי משפטי לו אתם נזקקים מבחינה עסקית.

חוזים והסכמים מסחריים

חוזים והסכמים הם המסמכים המשפטיים העומדים מאחורי ההבנות העסקיות והמסחריות של כל גוף עסקי. המחלקה המסחרית במשרדינו מעניקה ייעוץ וליווי משפטי לחברות ועסקים בכל קשת ההתקשרויות המסחריות הנדרשות להם לצורך הקמה, תפעול שוטף ופיתוח של עסקיהם. 

המוטו של המחלקה  Formation-Operation-Expansion.

בראייתנו, תפקדינו הוא להביא לכך שהלקוחות שלנו יגיעו לעסקה הטובה ביותר, במהירות וביעילות ולאחר שקילת מכלול השיקולים מתוך ראיה כוללת צופה פני עתיד. אנחנו רואים את תפקידנו כיועצים שותפים, כאשר אנחנו עורכים ובוחנים הסכמים מסחריים עבור לקוחותינו, תמיד נשמור על האינטרסים שלהם ונעמיד את מטרותיהם העסקיות בראש סדר העדיפויות.

ניסיוננו מלמד שלקוחות עסקיים מתוחכמים עובדים על פני האמרה 'סוף מעשה במחשבה תחילה' (Think before you act). אכן כדאי לדעת, קבלת ייעוץ משפטי מראש, לפני שמבצעים מהלכים עסקיים או לפני שמתקשרים בהסכמים וחוזים – יכול לחסוך עוגמת נפש רבה ואף סכומים כספיים לא מבוטלים אם חלילה דברים מסתבכים. העלות של ייעוץ משפטי מקדים בוודאות יהיה גם נמוך משמעותית מהעלות של היקלעות לתסבוכת משפטית.

דיני חברות

למחלקה המסחרית במשרדינו מומחיות ייחודית בדיני חברות ותאגידים ומספקת ייעוץ משפטי מקצועי להנהלות חברה, לחברי הדירקטוריון ולבעלי מניות, בכל ההיבטים המשפטיים הנוגעים לחברה במהלך פעילותה העסקית.

אם זה תכנון ועיצוב של מבנה ההון של החברה, החלטות של בעלי מניות ודירקטוריון, חלוקת דיבידנדים ורווחים לבעלי המניות, יצירה ורישום של בטוחות ושיעבודים על נכסי חברה, וכן ייצוג מול רשם החברות ורשויות המדינה והבנקים המממנים.

כמו כן, אנו מעניקים ייעוץ בתחומי ממשל תאגידי (Corporate governance) ורגולציה, מינוי נושאי משרה ותוכניות תגמול, אישור עסקאות עם בעלי עניין, הליכי רה-ארגון, מיזוגים ורכישות, וניהול משברים עסקיים.

ייעוץ משפטי חיצוני קבוע (ריטיינר משפטי)

אנו מבינים שניהול חברה או עסק טומן בחובו גם עיסוק נלווה בלתי מבוטל בעניינים משפטיים. בין אם מול לקוחות, עובדים, ספקים, בנקים וגופי מימון או רשויות המדינה, אין גוף עסקי שלא נדרש לייעוץ משפטי שוטף במסגרת ניהול העסקים היומיומי.

אנחנו מאמינים שקשר קבוע מביא להיכרות אישית והבנה מלאה של הצרכים, היכולות, הרגישויות והרצונות שלכם.

אלו, מאפשרים לנו ללוות אתכם בצורה נעימה, יעילה ומקצועית, ומאפשרים לכם לקבל ייעוץ משפטי מעולה ביחס עלות-תועלת (‎ (cost effectivenessנוח, לאורך כל הדרך, ובכל חוזה או עניין משפטי אליו תדרשו במהלך העסקים.

חברות גדולות מעסיקות לרוב יועץ משפטי פנימי ולעתים מחלקות משפטיות פנימיות (in-house) לטיפול בעניינים משפטיים סטנדרטיים. אבל, לרוב בעסקי ה-SMB‏ (Small-Medium-Businesses)  היקף הייעוץ המשפטי אינו מצדיק העסקה דרך קבע של עורך דין פנימי כשכיר בחברה.

בעלי עסקים אלה נמנעים לפעמים מקבלת ייעוץ משפטי חשוב מכיוון שאין להם משרד עורכי דין מסחרי אמין, שצועד איתם בשותפות דרך, או מהחשש שכל התייעצות קצרה תסתיים בחשבונות מנופחים של צוותים משפטיים יקרים.

המחלקה המסחרית במשרדנו מספקת ללקוחותינו הקבועים, שירותי ייעוץ משפטי חיצוני זמין וקבוע. אנו מעניקים ליווי משפטי שוטף מהיר וזמין לכל הצרכים העסקים הנדרשים להם באמצעות חבילות שירותי חודשיות קבועות (ריטיינר משפטי) או בנק שעות ייעודי הנתפר באופן אישי לצרכיו של כל לקוח וליכולותיו.

הלקוחות שלנו מרוויחים גם את הידע והליווי המשפטי המקצועי שלנו ומהיכולת לקבל החלטות חכמות בצורה מושכלת וצופה פני עתיד ובנוסף יש להם וודאות ברורה מראש לגבי העלויות המשפטיות.

אנו בונים עם הלקוחות שלנו יחסי אמון קרובים ושותפות אמיתית לדרכם העסקית.

אנחנו מאמינים שהיכרות אישית והבנה של צרכי הלקוח, זמינות ומקצוענות לצד שקיפות והוגנות לגבי העלויות הם המפתח ליחסים הקרובים וארוכי הטווח שבנינו עם לקוחותינו.

בין שירותינו, עריכה ובחינה של:

  • הסכמי רכישה ומכירה של סחורות ושירותים
  • הסכמי שכירות וחכירה
  • הסכמי עבודה והעסקה
  • הסכמי התקשרות עם יועצים חיצוניים ונותני שירותים
  • סכמי סודיות (NDA)
  • הסכמי אספקה
  • הסכמי זכיינות (Franchising)
  • הסכמי רישיונות (Licensing) ומכירת ידע או טכנולוגיה
  • הסכמי מחקר ופיתוח
  • הסכמי סוכנות, נציגות והפצה
  • כתבי אחריות
  • תנאי שירות ומדיניות פרטיות לאתרי אינטרנט, ועוד
שיתוף עמוד:
דילוג לתוכן